You are welcome to use our translator... and learn about our local cares.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Facebook Badge

AddThis

| More

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Συνέντευξη στο Ραδιοφωνία &Τηλεόραση.

Αποκλειστική συνέντευξη πήρε το “tileorasi-hellas” από την γνωστή τηλεπαρουσιάστρια της Δημοτικής τηλεόρασης Θεσσαλονίκης κ. Χριστίνα Κανατάκη.

Το ραντεβού μας δόθηκε στο περιοδικό “Αdore”, όπου εργάζεται η νεαρή δημοσιογράφος. Για τις ερωτήσεις, που θα έθετα στην δημοσιογράφο δεν υπήρξε καμία προσυνεννόηση.

Ακολουθεί η αποκλειστική συνέντευξη της κ. Χριστίνας Κανατάκη στο “tileorasi-hellas” :
Μιλήστε μας για τις σπουδές, τις επιλογές και τα σχέδιά σας.

- Πόσες μέρες έχω;
- Πέντε...
- Πέντε μέρες; Ωραία, που είναι το Sleeping Bag σου; Θα χρειαστεί όπως καταλαβαίνεις… (γέλια).
- Κοιμάμαι στην καρέκλα.
Είσαι σκληραγωγημένος λοιπόν, στις κακουχίες ! ... Λοιπόν οι σπουδές μου; Σπούδασα στο παιδαγωγικό και φιλοσοφικό κομμάτι της σχολής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Νομίζω περίπου όταν γεννιόσουνα εσύ τελείωσαν οι σπουδές μου... (γέλια) Τελείωσα λοιπόν την φιλοσοφική... Αυτό όσον αφορά τις σπουδές μου. Τα σχέδια μου είναι να παραμείνω στο χώρο που βρίσκομαι και να συνεχίσω να εργάζομαι σε αυτόν, δηλαδή στην τηλεόραση, τα περιοδικά… ίσως σε κάποιο άλλο μέσο μαζικής ενημέρωσης, ίσως επιστρέψω και στο ραδιόφωνο, όπου δούλευα παλιότερα και φαντάζομαι τα σχέδια μου περιλαμβάνουν και τις επιλογές μου, οπότε φαντάζομαι δεν χρειάζεται να απαντήσω σε αυτό το σκέλος της υπο-ερώτησης.
Ποιες εμπειρίες αποκομίσατε από την ενασχόληση σας με το ραδιόφωνο, το περιοδικό και την τηλεόραση;

Τις εμπειρίες της ζωής, ο,τιδήποτε αυτό περιλαμβάνει. Γνωρίζεις ανθρώπους, προσωπικότητες(…) κρύβεσαι με αυτό, μαθαίνεις να γίνεσαι καλύτερος ή χειρότερος άνθρωπος, αναλόγως με το τι υλικό έχεις μέσα σου. Πολλές φορές διογκώνονται οι εμπειρίες σου, άλλες φορές δεν θέλεις να σε “πνίξουν” σαν προσωπικότητα. Γνωρίζεις πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους είναι ένα επάγγελμα που κυρίως ενδείκνυται για όσους αγαπάνε την κοινωνική ζωή, θέλουν να γνωρίζουν και κόσμο, δεν θέλουν να μείνουν στο σπίτι τους... Αυτό όμως δεν συνεπάγεται και με το γεγονός ότι δεν θα αισθάνονται μόνοι. Αν είναι ένα κομμάτι, δηλαδή που τους φοβίζει, καλύτερα τότε να μην το κάνουν.

Τηλεόραση, ραδιόφωνο ή έντυπος τύπος και γιατί;

Και τα τρία για διαφορετικούς λόγους. Τηλεόραση για τη μαγεία που σου προσφέρει για μερικά λεπτά. Το ραδιόφωνο γιατί μπορείς να δημιουργείς μια άλλη εικόνα για τον εαυτό σου, την οποία δεν επαναφέρει στην πραγματικότητα, όπως στην τηλεόραση. Τα έντυπα γιατί -αν πραγματικά έχεις ταλέντο- φαίνεται στον γραπτό λόγο , κατά την γνώμη μου. Γιατί στα άλλα δύο, απλώς μπορείς να είσαι ο εαυτός σου, στα έντυπα πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω και να το δώσεις με τρόπο που θα σε καταλαβαίνουν.

Τι βλέπετε και τι ακούτε στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο αντίστοιχα ;

Ο,τιδήποτε μου τραβήξει την προσοχή.
- FM 100, TV 100...
- Βλέπω την πόλη μου, ακούω την πόλη μου ;
Δυστυχώς δεν μπορώ να βλέπω τον εαυτό μου, αυτό θα ήταν η αγαπημένη μου ασχολία, νομίζω, αν ήμουν τηλεθεατής... (γέλια) ...και δεν αστειεύομαι. Μ’ αρέσουν πολύ τα ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση βλέπω τον ΣΚΑΪ για αυτόν τον λόγο. Μπορώ να σου πω με μεγάλη ακρίβεια τον αρχηγό των υαινών.
- Ποιος είναι;
- Τα θηλυκά φυσικά...
Μπορώ να σου πω ποια θηλαστικά είναι μονογαμικά και ποια όχι. Από τα ντοκιμαντέρ γιατί μου αρέσουν παρά πολύ. Επίσης μου αρέσουν πολύ οι ενημερωτικές εκπομπές.
- Όπως...;
Οι ενημερωτικές εκπομπές. Όποιες τηρούν τα κριτήρια.
- Τα οποία είναι…;
- Θέλεις ονόματα και διευθύνσεις;
- Γιατί όχι;
- Ε, όχι δεν εκθέτουμε ποτέ πρόσωπα.
Μ’ αρέσουν πολύ και οι ψυχαγωγικές εκπομπές, μ’ αρέσει και ο Θέμος (Αναστασιάδης), μ’ αρέσει πολύ η εκπομπή του Κεφαλογιάννη μαθαίνω πράγματα για την υγεία. Γενικά με ενδιαφέρει να ενημερώνομαι. Ψυχαγωγούμαι μέσα από τις σειρές.


Πόσο εύκολο είναι για έναν νέο/νέα να κάνει τηλεόραση ή ραδιόφωνο, ποιες είναι οι δυσκολίες που εσείς αντιμετωπίσατε;

- Μήπως θα πρέπει να ρωτήσεις κάποιον νέο/νέα; (γέλια)
- Ποιος είναι αυτός;
- Αστειεύομαι.
- Μόνο μια βλέπω εδώ στον χώρο.
Α, ευχαριστώ πολύ. Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις; Καταρχήν να σπάσει η γλώσσα σου. Δεν είναι εύκολο να μιλάς στο κενό. Να μην έχεις κάποιον απέναντι σου να δίνει πάσες. Είναι πάρα πολύ δύσκολο πράγμα. Δεν σημαίνει κάποιος ο οποίος είναι έξυπνος, ας πούμε, ότι θα μπορούσε να κάνει ραδιόφωνο. Δεν είναι θέμα δεξιοτήτων είναι και θέμα ευστροφίας αλλά και μαθαίνεται φυσικά. Εγώ θα πρότεινα ας πούμε στην αρχή κάποιος όσο κι αν θεωρεί τον εαυτό του ικανό να ανταπεξέλθει χωρίς να το κάνει, να έχει έτοιμα κείμενα. Δεν είναι κακό. Όλα μαθαίνονται. Δηλαδή ας έχει τα κειμενάκια κι αν μπορεί μετά σιγά, σιγά - όχι να τα αποστηθίσει- να προσθέτει και να αφαιρεί πράγματα και θα του έρθει στην πορεία αυτό για το ραδιόφωνο. Τηλεόραση αν δεν πέσεις στα βαθιά δεν μαθαίνεις, πρέπει να είσαι ο εαυτός σου(…) και διάβασα ένα πολύ ωραίο, ενδιαφέρον, κάπου λέει ότι “δεν χρειάζεται να προσπαθείς να κάνεις κάτι άλλο παρά να είσαι ο εαυτός σου και να το κάνεις καλά” αυτό, ούτε μιμούμαστε ούτε τίποτα. Φυσικά ενημερωνόμαστε, χωρίς ενημέρωση δεν γίνεται τίποτα.

Θα θέλατε να κάνετε μια άλλου είδους εκπομπή και αν ναι τι θα επιλέγατε;

Αν ήξερα τι ήθελα αύριο(…) Θα σου έλεγα πολλά… Κάνε με μέντιουμ να σε κάνω εκατομμυριούχο. Μην το συζητάς. Δεν ξέρω τι θα ήθελα να κάνω, προς το παρόν με ικανοποιεί πάρα πολύ αυτό που κάνω, μ’ αρέσει γιατί έχει πολλά πράγματα μέσα ενημερώνεσαι, ψυχαγωγείσαι, μαθαίνεις. Η χειμερινή εκπομπή θα είναι περίπου στο ίδιο μοτίβο. Έχεις την ευκαιρία μέσα σε δυο ώρες να μάθεις 5 διαφορετικά πράγματα.

Τι θα δούμε στην νέα τηλεοπτική χρονιά από εσάς;

Θα δούμε τι θα δούμε ! Για να δούμε τι θα δούμε!

Πώς φαντάζεστε τη ζωή σας σε 10 χρόνια;

Δεν την φαντάζομαι και ελπίζω να μην με εκπλήξει. Είναι σίγουρο ότι θα είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερη, είναι το μόνο βέβαιο. Τίποτα άλλο και ελπίζω να είμαι υγιής.

Πηγή: Τηλεόραση και Ραδιοφωνία στην Ελλάδα.
Επιμελήθηκε την δημοσίευση ο Χρήστος Άλμ.
Για προτάσεις και σχόλια: paladinheart83@hotmail.com
image
'http://enomenoiblogers.blogspot.com'/

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου